• Auca Els Altres Catalans

L'auca sobre Els Altres Catalans narra a través dels dibuixos de la Pilarín Bayés la història de la immigració de les persones provinents de la resta d'Espanya a Catalunya durant el s.XX, a través de la vida d'en Paco Candel. L'auca fa referència a l'obra de "Els Altres Catalans", la més famosa de l'escriptor. Aquest material pedagògic pot servir a les aules per acompanyar l'explicació del procés migratori, narrar la vida de Candel com a figura important del s.XX o aprendre sobre la història del barri de la Marina. La Fundació Paco Candel té copies impreses en format póster que poden ser demanades pels centres educatius per ús pedagògic. Si s'està interessat, fer arribar un correu electrònic a info@fundaciocandel.org.

Auca del Candel

L'auca del Candel és una auca que repassa l'obra de Paco Candel, fent referència als títols més coneguts de l'autor. A través d'aquesta auca també es coneixen les diferents temàtiques de les quals parlava en els seus llibres com la juventut i la pobresa. També es fa referència al seu recorregut pel senat, sent escollit senador l'any 1977 fins el 1979. La Fundació conserva còpies a tamany gran de l'auca que estan a la disponibilitat dels centres educatius o associacions que les demanin. Només és necessari enviar un correu electrònic a l'adreça info@fundaciocandel.org.