• Aquest 2024 la Fundació Paco Candel es centra al voltant del fenomen migratori, recollint inspiració i idees del propi Candel i dels seus esforços per visibilitzar el col·lectiu immigrant de la primera meitat del s.XX. Però afegint una revisió en clau actual, repensant les crítiques i les propostes que s’han de fer des de la societat civil, per aconseguir una unitat entre la población catalana.

Dins d’aquest marc es presenta una activitat presencial a la seu de la Fundació de caràcter regular i continuu. Aquesta es conforma d’un taller sobre l’audiovisual i el periodisme, de regularitat bimensual, totalmente gratuït i obert als veïns i veïnes del barri.

Aquest taller té l’objectiu de convertir la Fundació en un espai obert per la gent del barri, el qual sigui accessible, i el qual s’adapti i es moldegi a les necessitats i interessos dels participants. Així, es proposa un taller bidireccional, en el que tant la Fundació i els participants treguin profit de l’activitat.

El taller es realitzarà els dimarts a la tarda, de 17:00h a 18:30h, i serà conduït per l’expert en comunicació Jorge Trujillo.

Per inscirpcions, podeu inscriure-us a través del següent botó, enviant un correu amb les vostres dades, o de manera presencial a la seu de la Fundació.

Continguts del taller

Bloc 1. Periodisme local i personal: ¿Barcelona o barri?

Bloc 2. Ètica i objectivitat

Bloc 3. Metodologia: recerca i entrevistes?

Bloc 4. Comunicació intercultural

Bloc 5. Comunicació audiovisual: cinema i sèries

Bloc 6. Tancament

Ubicació

El taller es realitzarà a la seu de la Fundació.

Carrer Mare de Déu de Port, 363, baixos interiors del Parc Can Sabaté, Barcelona