Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Joaquim Ferrer

Joaquim Ferrer Historiador. Fou conseller de Cultura de la Generalitat, després d’organitzar els serveis d’acció cívica. Senador i diputat a Madrid. President de la comissió de cultura del Parlament de Catalunya. Biografià a Francesc Layret, a Josep Tremoleda i a Josep Pallach. És autor d’El fil roig, entre d’altres. Només la preocupació social ha competit amb la seva passió per la cultura. En els moments difícils de la dictadura acudia als barris dels suburbis per contribuir a organitzar els treballadors en la lluita per millorar les condicions de vida.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter