Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Jaume Fabre Fornaguera

Jaume Fabre Fornaguera Doctor en història, llicenciat en ciències de la informació. Ha participat en nombrosos congressos, col·loquis, i ha impartit docència en màsters, seminaris i cursos. Especialitzat en història del franquisme, de l’urbanisme i de la premsa a Catalunya, ha publicat mig centenar de llibres, una part d’ells en col·laboració amb Josep Maria Huertas. Ha escrit capítols en llibres col·lectius i ha estat creador dels “Quaderns de la Revista de Girona”. També ha elaborat nombrosos articles d’investigació històrica a L’Avenç, Cuadernos para el diálogo, Serra d’Or, Revista de Girona i altres publicacions. Destaca també la seva tasca com a comissari d’exposicions. Ha treballat als diaris El Correo Catalán, Avui, Diari de Barcelona, Tele/Express i Punt Diari. Del 1985 al 2001 va col·laborar a El Periódico i des d’aquest últim any col·labora habitualment a La Vanguardia.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter