Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Rosa Domènech

Rosa Domènech Diplomada en Treball Social, fou assistenta social als suburbis del Camp de la Bota, Montjuïc, Gornal i Singuerlín. En arribar la democràcia coordinà l’Àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona. Ha dirigit l’Institut de Treball Social i Serveis Socials i, actualment, presideix l’entitat Impuls a l’Acció Social que publica la col·lecció “Llibres a punt”, dins de la qual ha editat Panoràmica dels Serveis Socials i el Treball Social i El Camp de la Bota: entre els afusellaments i el Fòrum.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter