Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Enric Cirici

Enric Cirici Un enginyer químic diplomat en estudis europeus que, quan es jubila, torna a la universitat a estudiar filosofia. D’aquest gest neix la seva vocació literària que origina el seu primer llibre: Raquel, plantejant el diàleg entre religions. Després recobra l’activisme social de la seva joventut i descriu Els fets del Palau, que van portar a la presó a qui després seria president de la Generalitat. A Cançons per un temps de silenci ens explica com es produí el fenomen de la Nova Cançó. Té en procés editorial la vida d’un anarquista que impedí en plena guerra civil que al seu poble hi hagués ni una sola víctima. Espectador privilegiat de la societat dels uns i dels altres catalans.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter