Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Jean Bosco Botsho

Jean Bosco Botsho Nascut a la República Democràtica del Congo. Politòleg, llicenciat en relacions internacionals i en dret. President d’AFRICAT, Associació Africana i Catalana de Cooperació. Membre del Centre d’Estudis Africans (CEA). Professor del curs Àfrica subsahariana: especificitats culturals i desenvolupament (Universitat Pompeu Fabra). Professor del postgrau La comunicació dels conflictes i de la pau (Universitat Autònoma de Barcelona). Col·laborador del CIEMEN (Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i les Nacions). Ha estat professor d’institut. Ha treballat a UNESCOCAT–Centre UNESCO de Catalunya, al Centre Interreligiós de Barcelona (CIB), a Intercultura, Centre pel Diàleg Intercultural de Catalunya. Ha estat membre del Centre d'Estudis Internacionals i Interculturals (CEII) de la Universitat Autònoma de Barcelona. És narrador de contes i coautor amb el CIEMEN del llibre Els bantus.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter