Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Julio Baños

Julio Baños Ha historiat els barris de la Marina de Sants (el Port, Can Tunis, les Cases Barates...) on es mouen els personatges de Paco Candel, a qui considera el seu amic i el seu guia. Es formà en la lluita veïnal i sindical arribant a presidir la Mutualitat de la Pegaso. Ha publicat, entre d’altres, Can Tunis, l’ocàs d’un barri, Imatges retrospectives de la Marina i, darrerament, Infants i postguerra (Can Tunis, 1939-1952). Al 2010 va col·laborar en el llibre editat per la Parròquia Mare de Déu de Port amb motiu del seu centenari titulat Cent anys de comunitat cristiana als barris de la Marina. Fou un dels fundadors de l’Arxiu Històric de la Marina. Des del 2006 es patró i tresorer de la Fundació Paco Candel, i president els Amics del Centre de Documentació Històrica Montjuïc- La Marina.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter