Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Matthew Tree

Matthew Tree Nascut a Anglaterra. Escriptor en català i en anglès. En català, ha publicat dues novel·les, un llibre de contes, un llibre de viatges, una autobiografia i sis obres de no-ficció. En anglès, ha publicat un recull d'articles i assajos sobre les seves experiències a Catalunya; i, últimament (2013), una novel·la: SNUG. Com a columnista, treballa actualment per a Catalonia Today, El Punt Avui, Barcelona INK i The Times Literary Supplement. També col·labora amb el programa l'Oracle, a Catalunya Ràdio.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter