Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Genís Sinca

Genís Sinca Genís Sinca Algué (Manresa, 1970) és llicenciat en Ciències de la Informació (UAB), i abans d’atrevir-se a signar com a escriptor ha sigut col·laborador en diaris de tirada nacional i algun de fora, corresponsal a Itàlia, lector de català a la Universitat de Heidelberg, escriptor de biografies i d’altres llibres de no ficció, com L'últim republicà (biografia no autoritzada d'Heribert Barrera), Columna. En el marc d'una vida intensa i polifacètica, ha sigut model publicitari, venedor d'apartaments d'estiueig, crític literari, professor d'italià i, fins i tot, ha fet de negre literari per altres autors. Ha viscut a Roma, Andorra La Vella, Besançon, Heidelberg, Brussel·les, i actualment Barcelona. Sinca desembarca en el món de la ficció de manera contundent, disposat a utilitzar la novel·la com a eina d'ús necessària, de combat, gairebé com a antídot per mirar d'oferir punts de vista esperançadors davant del desencís que ensopeix a l'individu en l'Europa actual. Genís Sinca va guanyar el Premi Pla 2012 amb la seva primera novel·la publicada per Destino, Una família exemplar.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter