Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Edmundo Sepa Bonaba

Edmundo Sepa Bonaba Sociòleg. President d'ETANE. Director de l'Espai Afrocatalà de la Fundació Nous Catalans , professor del mòdul Concepte de salut i estratègies de lluita contra la malaltia a l'Àfrica subsahariana del Programa de formació en comunicació transcultural a l'àmbit de la salut de la Fundació Catalana d'Infermeria (FUDINCA), Comissionat del Pla d'inserció ocupacional i repatriació voluntària assistida als venedors en via pública urbana no regulada (TOP - MANTA), analista de temes africans del programa U. N. ANÁLISIS de la ràdio de la Universitat Nacional de Colombia. Autor del llibre Els negres catalans. La immigració africana a Catalunya (Ed. Altafulla i Fundació Serveis de Cultura Popular. Barcelona, 1993).

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter