Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble
Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Presentaciˇ
» Hist˛ria
» Conferenciants
» Materials

Edmundo Sepa Bonaba

Edmundo Sepa Bonaba Soci˛leg. President d'ETANE. Director de l'Espai AfrocatalÓ de la Fundaciˇ Nous Catalans , professor del m˛dul Concepte de salut i estratŔgies de lluita contra la malaltia a l'└frica subsahariana del Programa de formaciˇ en comunicaciˇ transcultural a l'Ómbit de la salut de la Fundaciˇ Catalana d'Infermeria (FUDINCA), Comissionat del Pla d'inserciˇ ocupacional i repatriaciˇ voluntÓria assistida als venedors en via p˙blica urbana no regulada (TOP - MANTA), analista de temes africans del programa U. N. AN┴LISIS de la rÓdio de la Universitat Nacional de Colombia. Autor del llibre Els negres catalans. La immigraciˇ africana a Catalunya (Ed. Altafulla i Fundaciˇ Serveis de Cultura Popular. Barcelona, 1993).

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a MenÚame Enviar a Facebook Enviar a Twitter

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web