Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Miquel Reniu

Miquel Reniu Militant antifranquista en el seu pas per les aules universitàries seguint les pautes del maig francès del 1968, professor després, fou cridat a ocupar-se de les direccions d’Ensenyaments Generals i Artístics, de l’Institut Català de Noves Professions i de la Direcció General de Política Lingüística, per presidir la Comissió de Lectorats de Català a l’Estranger i el Consell Assessor de Ràdio i Televisió. Observador profund de la realitat social que ha contemplat des de plataformes privilegiades, inquiet socialment, per damunt de les ideologies ha bolcat la seva preocupació en les persones, com ha quedat reflectit en la seva participació en dos llibres col·lectius: Des del centreesquerra i Catalunya inacabada.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter