Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Josep M. Puigajner

Josep M. Puigajner Escriptor i periodista. Dirigí la revista Mundo Social en els difícils darrers anys del franquisme. Organitzà el Servei del Llibre en els primers anys de la Generalitat restituïda. Ha dedicat molts articles i alguns dels seus llibres a la temàtica de les relacions entre Catalunya i Espanya, en un intent d’aproximació entre les dues comunitats: Conocer Cataluña, Cataluña, un país milenario, Ser catalán, ¿qué es eso? i el darrer, Una Catalunya sin España, és una carta d’un escriptor català als seus amics espanyols. Els seus llibres més recents són: Carpediem, acompanyat dels clàssics i Teilhard de Chardin, l’apassionant combat d’un evolucionista total.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter