Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Esther Pardo

Esther Pardo Amb 7 anys guanyà un concurs literari que li atorgà un jurat que presidia Paco Candel, a qui ha seguit des de molt a prop des d’aquell moment. Exerceix la professió de terapeuta, però la passió per la literatura l’ha portat a publicar dos llibres de poemes. Quan el seu editor descobrí la vinculació amb en Candel, qui fins i tot havia treballat a l’empresa familiar de casa seva, li encarregà el llibre Els carrers de Paco Candel, en el que analitza la trajectòria de l’escriptor i l’ambient veïnal que descriu en els seus llibres. És formadora tant als instituts com a escoles de teràpies naturals i de formació continuada. Col·labora en diverses publicacions. Va estudiar Relacions Públiques a la Universitat de Barcelona.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter