Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Miquel-Lluís Muntané

Miquel-Lluís Muntané Miquel-Lluís Muntané (Barcelona, 1956) és escriptor, traductor, sociòleg i periodista. S’ha dedicat a la docència –secundària i superior–, a tasques editorials i a la gestió cultural. És president honorífic de la Federació Catalana d’Associacions UNESCO, president de l’Associació de Crítics Musicals en Llengua Catalana i membre del Consell de Cultura de Barcelona. Col·labora –o ha col·laborat– a nombrosos mitjans de comunicació: El Observador, El Punt Avui, El 9 Nou, El Temps, Serra d’Or, Cultura, Revista de Catalunya, COM Ràdio i Onda Cero, entre d’altres. L’any 2007 va ser guardonat amb el Premi Climent Mur per la seva activitat en l’àmbit de l’associacionisme cultural. Com a escriptor conrea la major part de gèneres literaris: narrativa, poesia, assaig, teatre i conte infantil. Entre els seus títols més recents destaquen la novel·la La fi dels dies llargs (2005), l’assaig Cultura i societat a la Barcelona del segle XVII (2007) i els poemaris El tomb de les batalles (2009) i Hores tangents (2012).

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter