Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

José Martí Gómez

José Martí Gómez Periodista de llarga trajectòria que va des de la crònica judicial a la corresponsalia a l’estranger, passant per l’entrevista, l’article d’opinió i la crònica de costums, per amistat i identificació molt proper al món de Paco Candel. Ha publicat una dotzena de llibres d’una diversitat notòria entre la política i els successos. Ha estat reconegut amb els premis Ciutat de Barcelona, el de Comunicació i Benestar Social que compartí amb Joan de Segarra, amb qui també compartí el Nacional de Periodisme, juntament amb Lluís Permanyer.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter