Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Inongo-Vi Makomè

Inongo-Vi Makomè Escriptor, dramaturg i narrador de contes. Nascut a Lobé, Kribi, un poblat a la riba de l'Atlàntic, al sud de Camerun. Viu a Barcelona des de fa molts anys, participa en projectes culturals de promoció de la cultura africana, és escriptor, narrador de contes i president de l'Associació Cultural Itondi-Kribi. En Paco Candel va fer-li la presentació del llibre España y los negros africanos. Entre les seves obres més destacades trobem els assaigs La Emigración negroafricana i Población negra en Europa, segunda generación o los nacionales sin nación i la novel·la Rebeldía. També destaca la publicació de diferents contes que reflexen molts aspectes de la cultura tradicional africana. Ha participat en el llibre l'L'enriquiment de la pèrdua. Aportacions i riqueses de les persones refugiades a Catalunya, editat per la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat amb el suport de la Secretaria per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter