Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Rafael Hinojosa

Rafael Hinojosa Coneixedor profund per experiència pròpia del món de la immigració. Va ser president de la Joventut Obrera Catòlica de Catalunya i el seu dirigent a nivell de l’Estat espanyol. Professional del món editorial, ha estat director comercial de l’Editorial Argos-Vergara i gerent de Crédito Literario (Editorial Grijalbo). El seu neguit social el portà a la política. Fou diputat al Congrés dels Diputats especialitzat en política social, sent un dels ponents del Pacte de Toledo. Diputat al Parlament, membre la Comissió de Política Social i tancà el seu pas per la política presidint el Consell Econòmic i Social de Catalunya. Ha publicat, entre d’altres, els següents llibres: La Joventut Obrera Catòlica entre l’església i el moviment obrer, El sindicalisme a Catalunya i també, Catalunya Inacabada. També ha col·laborat en diversos llibres i articles en diaris i revistes. El seu darrer llibre és una defensa apassionada de l’Estat del Benestar.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter