Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Patricia Gabancho

Patricia Gabancho Nascuda a Buenos Aires, va arribar a Catalunya el 1974. És periodista i escriptora per vocació i per professió. Ha publicat més d’una vintena de llibres de no-ficció, sobre temes diversos, centrats en la societat catalana (història, política, cultura, immigració, urbanisme…).

Entre els llibres publicats destaquen dos que han esdevingut clàssics: El preu de ser catalans, sobre la cultura catalana i el mercat, i Crònica de la independència, que va ser el llibre de no-ficció més venut del Sant Jordi del 2009 i que narra com podria ser la independència de Catalunya de manera molt versemblant. També ha publicat Full de ruta. Les 140 preguntes bàsiques sobre la independència, per aclarir tota mena de dubtes. El 2012 va guanyar el premi Prudenci Bertrana, amb la seva primera novel·la, gairebé autobiogràfica, La néta d’Adam.

Escriu regularment al diari ARA i a El País, i a Nació Digital. Participa en les principals tertúlies de ràdio i televisió. Col·labora en activitats de difusió cultural i passeja pel país fent conferències, debats i xerrades, la majoria de la mà de l’Assemblea Nacional Catalana.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter