Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Agnès Agboton

Agnès Agboton Originària de Benín. Ha publicat Més enllà del mar de sorra: una dona africana a la nostra terra (Rosa dels Vents 2005) / Más allá del mar de arena: Una mujer africana en España (Lumen 2005). Va arribar a Barcelona, des de Benín, amb 18 anys. Dedica el seu temps a recuperar tradicions orals del seu poble i a explicar contes a escoles, biblioteques i institucions culturals. Ha publicat també La cuina africana, Contes d’arreu del món, Àfrica des dels fogons, Na Mitón: La mujer en los cuentos y leyendas africanas, i ha estat coautora de El libro de las cocinas del mundo i va ser finalista amb la il·lustradora Carmen Peris del premi Apel·les Mestres l'any 1995 amb el llibre de contes per a infants Abenyonhú.

Enviar a Delicious Enviar a Digg Enviar a La Tafanera Enviar a Menéame Enviar a Facebook Enviar a Twitter