La Fundació

» Donatius

Sobre el web...

Propietat intel·lectual

Tota la informació presentada (textos, imatges, etc.) és propietat de la Fundació Privada Paco Candel o dels seus respectius autors, que l'han cedida gratuïtament per a la realització d'aquest web. Us agrairem que no en feu cap ús sense la corresponent notificació i autorització.

Política de privacitat

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem sobre la nostra política pel què fa al tractament de les dades de persones de què disposem:

1. Les dades personals eventualment recollides a través d'aquest web seran subministrades explícitament i voluntària per part de l'interessat, d'acord amb la finalitat que en cada cas s'estableixi.

2. Aquestes dades són d'exclusiu ús intern de la Fundació Privada Paco Candel i no seran subministrades a terceres persones o organitzacions sense autorització prèvia dels interessats.

3. En qualsevol moment es poden exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació sobre les dades, d'acord amb la normativa que estableix la legislació vigent. Només cal posar-se en contacte amb la Fundació Privada Paco Candel a través del telèfon o del correu electrònic.