La Fundació

» Contacte
» Donatius

Objectius

Candel casteller - Fomentar el coneixement i difusió de l'obra i la figura d'en Paco Candel.

- Preservar en condicions adients l'obra, treballs inèdits, records i documents personals d'en Paco Candel que obrin en poder de la Fundació.

- Promocionar, desenvolupar i protegir estudis, investigacions, publicacions i altre tipus d'iniciatives sobre Francesc Candel i la seva època, des d'una perspectiva interdisciplinar.

- Localitzar -per a la seva donació, cessió o adquisició- primeres obres, records i manuscrits relacionats amb Francesc Candel.

- Qualsevol altre fi relacionat o dirigit a millorar el coneixement i difusió de l'obra, la personalitat i l'època de Francesc Candel.

- Promoure les actituds i els valors que representa Paco Candel.

La Fundació Paco Candel treballa per assolir tots aquests objectius des de la posició que suposa el fet de ser:

- Una entitat sense ànim de lucre i independent.

- Un projecte d'interès social i públic de caràcter cultural.

- Un espai d'interacció entre investigació, acció i participació.

I amb la voluntat:

- D'esdevenir una eina per cercar, des de la cultura i les vivències, models de convivència social més justos i humans.

- De recuperar una realitat històrica de Catalunya com a terra d'acollida i en contínua construcció, per posar-la al servei de la comprensió i la integració de les migracions actuals.