D'esquerra a dreta: Montserrat Sánchez (presidenta de Súmate), Pere Baltà (president de la Fundació Paco Candel) i Isona Passola (directora de l'Acadèmia del Cinema Català).

La pàtria és allà on s'està bé

27/02/2020 | L'orador, polític i filòsof Marc Tul·li Ciceró va ser qui va pronunciar aquesta frase segles enrere i, avui en dia, es podria dir que no ha perdut cap mena de sentit. Més aviat, ha pres el sentit més [...] [+]

Agenda Presentació del llibre "Destino Catalunña"

Invitació 10/02/2020 | Us convidem a la presentació del llibre "Destino Cataluña", que tindrà lloc el proper 24 de febrer a les 7 de la tarda a la Biblioteca Francesc Candel (carrer d'Amnistia Internacional, 10, Barcelona). [...] [+]