Ruta candeliana (imatge original de frontissa.cat)

Ruta candeliana per l'Hospitalet de Llobregat tot seguint "Els altres catalans"

07/01/2022 | El Centre d'Estudis de l'Hospitalet organitza una ruta guiada per l'Hospitalet de Llobregat en què es ressegueixen els llocs de la ciutat que surten esmentats al llibre «Els altres catalans», de Paco [...] [+]

La Fundació Paco Candel inicia una nova etapa per fer front als reptes actuals i fer viu i útil el pensament del seu fundador

Salvador Cardús, nou president de la fundació, i Marina Gay, Gal·la Cortadellas, Jordi Cuixart, Míriam Hatibi i Rosa M. Provencio, nous membres del seu patronat. 22/12/2021 | La Fundació Paco Candel inicia una nova etapa i es renova per contribuir als nous reptes del país en matèria de cohesió i suport al procés d'incorporació de nouvinguts a la societat catalana. Així, el [...] [+]

Agenda Xerrada sobre Candel i "Un ajuntament anomenat ells"

02/09/2021 | El proper divendres 17 de setembre a les 18h30, a la Biblioteca Valentí Almirall (passatge Parellada, 1, El Papiol), se celebrarà una xerrada sobre l'obra de Francesc Candel i en particular del seu llibre [...] [+]

Totes les notícies | Subscripció RSS
Candel i el Monument als Altres Catalans
Pere Baltà | 30/03/2021

Ferran Soriano (Les Corts, Barcelona, 1944) va descobrir aviat la seva vocació d'escultor. Va ser el dia que s'adonà que podia fer art amb la tècnica de modulació del ferro que havia adquirit fent l'ofici de planxista. El 1970 va fer la seva primera exposició i desprès n'ha fet centenars arreu de Catalunya, Mallorca, Eivissa, Andorra, Castelló, Perpinyà, Cotlliure, Logronyo, Astúries... Les seves escultures també han estat exposades a Guadalajara (Mèxic), [...] [+]

Tots els fulls
Subscripció RSS

Los importantes: Elite

Plaza & Janés Editores, 1962

Bibliografia candeliana completa
Migracions dels segles XX i XXI: una mirada candeliana

La pell cremada de Josep M. Forn
Mercè Ibarz | Octubre de 2021

Una pel·lícula del 1967 no podia ser en llengua catalana però així i tot, Josep Maria Forn, traspassat dilluns, hi va incorporar petits diàlegs. Era La piel quemada, un dels films que senyoregen en la cinematografia europea. El primer cop que la vaig veure em vaig quedar clavada a la cadira, pel [...] [+]

Membre fundador de:

Ens de l'Associacionisme Cultural Català Revista digital Tornaveu

Associada a:

Coop57

Amb la col·laboració de:

Òmnium Cultural Biblioteca Francesc Candel

Amb el suport de:

Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura Consorci de la Zona Franca de Barcelona Obra Social la Caixa