SUSPESA L'ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ A CAUSA DEL CORONAVIRUS

La Fundació Paco Candel considera prudent i oportú deixar en suspens la seva activitat fins nou avís i mentre duri la situació causada per la pandèmia del coronavirus. Únicament es mantindrà activa la tasca de recerca, informació i edició que no requereix l'organització d'actes públics, mantenint obert el web i l'atenció als estudiosos i col·laboradors habituals.

Qualsevol consulta es pot dirigir a info@fundaciocandel.org.

L'escola Paco Candel

Un jurat professional escollirà el disseny de la nova escola Paco Candel de l'Hospitalet

09/10/2020 | Un jurat format per arquitectes designats per l'Associació de Famílies d'Alumnes de centre, el Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya i l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat serà l'encarregat [...] [+]

El llibre "Un Ajuntament anomenat Ells", de Francesc Candel, s'editarà per subscripció