Invitació

Presentació del documental "Teresa Juvé: memòria d'exili"

07/11/2018 | Us convidem a la presentació del documental "Teresa Juvé: memòria d'exili". L'acte tindrà lloc el proper dilluns, 12 de novembre, a les 7 de la tarda, a la Biblioteca Francesc Candel (c. Amnistia Internacional, [...] [+]

Agenda "Aprenem. Famílies en xarxa", "Vincles per la diversitat" i "La Troca", guanyadors de la XIV edició dels Premis Francesc Candel

Foto de família dels guardonats 20/10/2018 | La XIV edició dels Premis Francesc Candel, convocats per la Fundació Carulla, ja tenen projectes guanyadors: 'Aprenem. Famílies en xarxa' de Casa Àsia, 'Vincles per la diversitat' de l'Institut Diversitas [...] [+]

Agenda Presentació del llibre "No ho veig gaire clar" de Joan-Pere Viladecans

15/10/2018 | El proper dimarts 23 d'octubre a les 19h a la Nau Comanegra (Consell de Cent, 159, 08015 Barcelona) es presentarà el llibre "No ho veig gaire clar" de Joan-Pere Viladecans. Hi participaran Màrius Carol [...] [+]

Totes les notícies | Subscripció RSS
Estació de França / El tren de los pieles quemadas
Joan-Pere Viladecans / Pere Baltà | 27/09/2016

Estació de França Article publicat a La Vanguardia, el 3 de maig de 2013 Sent que, potser, hauria envellit sense ressentiment perquè havia treballat per a un millor futur per als seus fills, per als seus néts, veu com el present cruel envesteix al passat. Aquell passat que semblava adormit, ensopit, però estranyament indestructible: s'ha despertat. Tots i cadascun de nosaltres ens passem la vida preparant-nos per a alguna cosa. O per [...] [+]

Tots els fulls
Subscripció RSS

Los importantes: Elite

Plaza & Janés Editores, 1962

Bibliografia candeliana completa
Migracions dels segles XX i XXI: una mirada candeliana

Refugiats i memòria
Josep Viana i Crespo | Juliol de 2018

En el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades celebrat el 20 de juny, la Fundació Paco Candel, membre de l'Ens de l'Associacionisme Cultural Català, ha estrenat el documental "Memòries d'exili: Teresa Juvé" una coproducció de la mateixa Fundació Candel, conjuntament realitzada amb la Fundació [...] [+]

Col·laborem amb

Ens de l'Associacionisme Cultural Català Coop57 Revista digital Tornaveu Obra Social la Caixa

Rebem el suport de

Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura Consorci de la Zona Franca de Barcelona