Francisco Candel

» El polític
» Distincions
» S'ha escrit d'ell...

Els altres catalans. Edició no censurada

Any: 2008

Editorial: Edicions 62

Gènere: Assaig

Contraportada

Des de la seva publicació el 1964, Els altres catalans, l'obra més popular de Francesc Candel, no s'ha pogut llegir tal com l'havia escrit l'autor. El sedàs de la censura va obligar a suprimir nombrosos passatges. Testimoni directe de la gent, dels ambients i del problemes de la Catalunya suburbial, l'assaig de Candel afrontava de manera crua i valenta la qüestió de la immigració, un assumpte complex i recurrent que encara avui té un fort impacte social. Per primera vegada presentem el text original íntegre, restituint els fragments que la censura va obligar a tallar, en una acurada edició a càrrec de Jordi Amat.

Tornar al llistat d'obres