Francisco Candel

» El polític
» Distincions
» S'ha escrit d'ell...

Crònica informal, sentimental i incompleta (1936-1986)

Any: 1992

Editorial: Llibres de l'Índex

Gènere: Autobiografia

Més informació: Disponible.

Contraportada

És una peça literàrio-periodística d'un aire molt personal escrita a tall d'unes memòries i que s descabdella sense cap documentació Express que no siguin el suport dels records de l'autor. Comença en els anys de guerra (1936-1939) viscuts en un suburbi barceloní on predomina la població immigrada. Comprèn la immediata postguerra, la infantesa i la adolescència de l'autor. A grans trets, però matisats amb pinzellades d'intensa vivacitat, hi transcorren els anys del franquisme i la joventut de l'autor, la derogació del franquisme i la maduresa de l'autor dins un acompanyament de cançons d'època, pel·lícules, títols de llibres i records sobre persones famoses.

Tornar al llistat d'obres