Julio Baños parla a la presentació d'Òmnium Cultural a Sants-Montjuïc
11/03/2013

Julio Baños durant la seva intervenció. El passat 22 de febrer va tenir lloc l'acte de presentació d'Òmnium Cultural a Sants-Montjuïc, on Julio Baños, patró i tresorer de la Fundació Paco Candel va explicar com són els barris de La Marina i la història del territori, quan els seus camps eren el rebost de Barcelona i a la seva platja hi havia set petites barriades de pescadors. Amb tot això feia la següent reflexió: Segurament que els que van viure aquells temps tranquils i amables creuran que hauran perdut una gran patrimoni natural, i és cert, però també és cert que, gracies a la transformació d'aquell espai, ara tenim un munt d'empreses i serveis que donen molts llocs de feina i abasteixen les nostres llars, a més de tenir el port més gran i equipat del sud d'Europa, i tot això ens dóna una activitat immensa a la nostra ciutat i una esperança de futur.

L'acte va ser presidit pel Sr. Jordi Martí i Galbis, Regidor del Districte de Sants-Montjuïc, i presentat per Anna Sahun. També hi van parlar Maria Eduarda Leal, Mohammet Bousby, del grup Quedem?, i Rita Marzoa, membre de la Junta Directiva d'Òmnium.