Acte en record de Paco Candel en el cinquè aniversari de la seva mort
19/11/2012

Vinyeta de l'auca Els altres catalans, de Pilarín Bayés Amb una nova vinyeta de l'auca d'Els altres catalans, de Pilarín Bayés, volem recordar que ja fa cinc anys de la pèrdua de l'admirat amic Paco Candel. Volem recordar-lo amb un acte a la intimitat de la seu social de la Fundació, entorn a l'actor i dramaturg Manuel Veiga, autor de l'obra de teatre Els altres Candels, Premi Literari Lleida 2011.

L'acte tindrà lloc el dilluns 26 de novembre de 2012, a les 7 de la tarda, a la Fundació Paco Candel (C.de la Mare de Déu de Port, 363, Jardins de Can Sabaté, Barcelona).

Podeu descarregar-vos el targetó de l'acte.