Lliurament dels IX Premis Francesc Candel de la Fundació Lluís Carulla
11/10/2012

Xavier Bosch, director general d'Immigració, i Montserrat Carulla presidint l'acte de lliurament dels VIII Premis Francesc Candel. La Fundació Lluís Carulla lliurarà els IX Premis Francesc Candel el proper dijous 18 d'octubre a les 19 hores al Pati Llimona (carrer de Regomir, 3, Barcelona). L'acte serà presidit per Xavier Bosch, director general d'Immigració de la Generalitat de Catalunya, i Montserrat Carulla, presidenta de la Fundació Lluís Carulla. Els Premis Candel s'atorguen a projectes i experiències reeixits d'entitats i institucions que promoguin i estimulin la integració a la societat catalana de les persones estrangeres immigrades a Catalunya i que afavoreixin el civisme, la convivència, el coneixement del país (llengua, tradicions, geografia i història, valors socioculturals), la sensibilització sobre la cultura de la immigració, la participació de dones i joves immigrants, i una visió positiva de la immigració als mitjans de comunicació.

Enguany els guardonats són: Projecte Mujeres Pa'lante, Col·lectiu Maloka (L'Hospitalet de Llobregat); Pràctiques d'intervenció integral, ARED, Fundació per a la Reinserció de Dones (Barcelona); Programa socioeducatiu CROMA FAS, Fundació Autònoma Solidària, (Bellaterra); Fem escola, fem comunitat, Escola Guillem de Mont-rodon (Vic); Reportatge "I tu, d'on ets?", Televisió de Catalunya (Sant Joan Despí).