Aquest 11 de setembre tots hem d'estar al carrer!
10/09/2012

Il·lustració de Pilarín Bayés a la L'Ens de Comunicació Associativa ha fet públic aquest manifest amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

Amb la proximitat de l'Onze de setembre són moltes i diverses les veus que s'aixequen al nostre país. Cada una amb el seu color i el seu matís, però en una aclaparadora majoria amb el mateix esperit: la defensa apassionada del nostre país, la nostra llengua i la nostra cultura, en un moment en què Catalunya veu amenaçats els avenços socials assolits i la seva economia a causa de l'expoli fiscal.

L'ENS de Comunicació Associativa és un punt de trobada, una eina, un nus en el que s'estrenyen i enforteixen vint-i-tres agrupacions federatives de l'àmbit de l'associacionisme cultural català.

L'ENS de Comunicació Associativa no és un òrgan autònom, l'ENS som tots i és de tots. Perquè les entitats associatives som una part vital i clau en la vertebració de Catalunya, però el veritable valor del nostre país rau en la suma de tots i cada un dels catalans.

Amb aquest comunicat donem formalment suport a la manifestació de l'Onze de setembre. L'ENS no estarà a la manifestació darrera d'una pancarta o d'un eslògan, perquè aquest Onze de Setembre tots hem d'estar al carrer, amb pancartes o sense, amb eslògans o sense, però manifestant de forma cívica i contundent el sentiment del nostre poble.

Fem nostre, textualment, la frase final d'un dels molts manifests que han fet les entitats:
"fem una crida a tothom, als polítics i a la societat civil, a treballar plegats per aconseguir la nació justa, socialment cohesionada i per fi plenament lliure que volem".

Visca Catalunya!