Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Inauguraciˇ de l'exposiciˇ "Els meus homenatges", de Ferran Soriano
26/10/2011

El president de la Diputaciˇ de Barcelona, Salvador Esteve, amb l'escultor Ferran Soriano i la resta de membres del patronat de la Fundaciˇ Paco Candel. El Centre Cultural Barrades de L'Hospitalet de Llobregat acull fins el 25 de novembre l'exposiciˇ "Els meus homenatges", de l'escultor Ferran Soriano. L'acte d'inauguraciˇ va ser presidit per Salvador Esteve, president de la Diputaciˇ de Barcelona, que feu l'elogi d'una mostra que inclou, entre d'altres, l'escultura del Memorial Francesc Candel.

El president de la Diputaciˇ va conversar amb Pere BaltÓ, president de la Fundaciˇ Paco Candel, i els membres del patronat, Julio Ba˝os, Rafael Hinojosa, Marianela Adolfo i el propi escultor, sobre la condiciˇ de regidor i diputat provincial que va ostentar Candel, tot acordant una propera visita a la seu social de la Fundaciˇ.

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web