Inauguració de l'exposició "Els meus homenatges", de Ferran Soriano
26/10/2011

El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, amb l'escultor Ferran Soriano i la resta de membres del patronat de la Fundació Paco Candel. El Centre Cultural Barrades de L'Hospitalet de Llobregat acull fins el 25 de novembre l'exposició "Els meus homenatges", de l'escultor Ferran Soriano. L'acte d'inauguració va ser presidit per Salvador Esteve, president de la Diputació de Barcelona, que feu l'elogi d'una mostra que inclou, entre d'altres, l'escultura del Memorial Francesc Candel.

El president de la Diputació va conversar amb Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel, i els membres del patronat, Julio Baños, Rafael Hinojosa, Marianela Adolfo i el propi escultor, sobre la condició de regidor i diputat provincial que va ostentar Candel, tot acordant una propera visita a la seu social de la Fundació.