El president Artur Mas rep la Fundació Paco Candel
27/10/2011

El patronat de la fundació reunit amb el president Mas. Hi son presents Pere Baltà, president, Ferran Soriano, Julio Baños, Marianela Adolfo i Joana Gardés. El president de la Generalitat, Artur Mas, ha rebut una representació de la Fundació Paco Candel, qui li ha plantejat la celebració del 50è aniversari de la publicació d'Els altres catalans, moment que, com és conegut, marca un cert punt de partida del model de convivència assumit pel conjunt de la societat catalana.

La proposta va ser formulada pel president de la Fundació Candel, Pere Baltà, que estava acompanyat pels membres de la comissió executiva Joana Gardés, Julio Baños, Ferran Soriano i Marianela Adolfo. També hi fou present Joan Vidal, cap de gabinet de la Presidència.

El president Mas assumí la commemoració valorant la transcendència de l'obra de Francesc Candel i aportant alguns suggeriments interessants a incorporar al programa de la celebració, que la Generalitat inclourà en el calendari de commemoracions, tot donant-li el suport institucional oportú.

L'entrevista també serví per passar revista a l'activitat de la Fundació, que ara compleix els seus primers cinc anys de vida, i del premi Memorial Francesc Candel que arriba a la seva quarta edició. El president Mas assumí el compromís de presidir l'acte de lliurament del 2013, com a moment culminant del 50è aniversari d'Els altres catalans.

Es dóna la coincidència que el president de la Fundació Candel havia estat rebut en l'audiència prèvia com a membre de la junta directiva de l'Ens de Comunicació Associativa, que lliurà al president Mas la memòria del Primer Congrés de l'Associacionisme Cultural Català, en què la Fundació col·laborà a bastament.

La junta directiva de l’Ens de Comunicació Associativa amb el president Artur Mas. Antoni Carner, president de l’Ens, amb Amadeu Ribas, Josep Viana, Josep Rafecas, Pere Baltà i Joan Ramon Gordo.