El regidor Jordi Martí visita la Fundació
25/10/2011

Els participants a la trobada El regidor del districte Sants-Montjuïc, Jordi Martí, visità la Fundació Paco Candel acompanyat de Sergi Sarri, conseller tècnic, i Francesc Casas, conseller. Foren rebuts per Pere Baltà, president de la Fundació, Joana Gardés, Julio Baños i Marianela Adolfo.

La reunió va servir per parlar sobre les activitats desenvolupades per la Fundació, com el programa "Aquí vivia Paco Candel", la col·laboració amb les entitats del barri -darrerament en la Setmana de la Convivència- i les previsions del 50è aniversari de la publicació del llibre "Els altres catalans".