La Fundació Carulla atorgarà el 26 d'octubre els VIII Premis Francesc Candel
24/10/2011

Logotip dels VIII Premis Francesc Candel El proper dia 26 d'octubre, a les 19h, la Fundació Lluís Carulla lliurarà els VIII Premis Francesc Candel al Pati Llimona (Regomir, 3, Barcelona). L'acte serà presidit per Xavier Bosch, director general d'Immigració de la Generalitat de Catalunya, i Montserrat Carulla, presidenta de la Fundació Carulla.

Els Premis Francesc Candel són convocats per la Fundació Lluís Carulla amb el suport de la Direcció General d'Immigració de la Generalitat de Catalunya i estan destinats a reconèixer i difondre les bones pràctiques en l'àmbit de la integració dels ciutadans catalans d'origen immigrat. La dotació és de 5 premis de 3.000 euros per cada una de les bones pràctiques premiades.

El jurat està integrat per Imma Boj, Orland Cardona, Andreu Domingo, Carles Duarte, Najat el Hachmi, Josep Gonzàlez-Agàpito, Núria Llevot i Teresa Llorens, els quals han premiat les següents entitats: Desmuntant rumors (Ajuntament de Tàrrega), Laboratori Antiracista (SOS Racisme Catalunya - Barcelona), Totes plegades (Associació de Veïns de Rocafonda - Mataró), Amb una nova veu, les velles paraules (Centre de Normalització Lingüística d'Osona - Vic), Projecte Arrels (Institut Roquetes - Roquetes).