Joaquim Ferrer planteja "Què volem per als nostres barris?"
21/10/2011

L'historiador Joaquim Ferrer al costat d'Antoni Guillem, al principi de la conferència. En el marc de la Setmana de Convivència de La Marina, Joaquim Ferrer, historiador i exconseller de cultura de la Generalitat, pronuncià la conferència "Què volem per als nostres barris?", presentada pel president de la Unió d'Entitats de La Marina, Antoni Guillem.

Ferrer, que en els moments difícils de la dictadura acudia als barris dels suburbis per contribuir a la lluita dels treballadors en pro de la millora de les seves condicions de vida, demostrà que seguia atent a l'evolució que s'havia produït durant tres dècades de democràcia i es mostrà partidari d'activar el teixit social per evitar la inhibició ciutadana, fent que la intervenció de les actuals institucions democràtiques es produeixi des del respecte i la col·laboració amb les entitats de base.

La Fundació Candel també aportà a la convocatòria de la Setmana de Convivència la participació de l'escriptora Esther Pardo, autora del llibre "Els carrers de Paco Candel".