Taula rodona "Candel i la immigració"
15/06/2011

Invitació de l'acte Us convidem a la taula rodona "Candel i la immigració", que es celebrarà entorn a Andrew Deiser (professor de la Universitat d'Arkansas). Hi participaran: Joaquim Ferrer, historiador; Miquel Reniu, sociolingüista; Esther Pardo, autora del llibre "Els carrers de Paco Candel"; Antoni Carné, president de l'Ens de Comunicació Associativa; Josep Mut, músic; i per part de la Fundació Candel: Rafael Hinojosa, Julio Baños, Marianela Adolfo, Ferran Soriano i Pere Baltà.

L'acte tindrà lloc el dijous 16 de juny a les 19h a la Fundació Paco Candel (c/ Mare de Déu del Port, 363, interior. Jardins de Can Sabaté. 08038 Barcelona).