Nou carrer, exposició i conferència a Vilafranca del Penedès
03/11/2008

El dia 30 d'octubre, a Vilafranca del Penedès, es va descobrir la placa del carrer que en endavant durà el nom de Francesc Candel.

Tot seguit s'inaugurà l'exposició "Candel, la llibertat d'expressió", que es podrà visitar fins el dia 23 de novembre a l'escola Mas i Perera de la població.

El mateix dia 23 de novembre, tindrà lloc l'acte "Candel, un any després del seu adéu", amb la lectura de fragments d'obres de l'autor i una conferència a càrrec de Pere Baltà, president de la fundació. Més informació al cartell de l'acte.