Les federacions de l'Ens de Comunicació Associativa creen una agenda cultural col·lectiva
01/02/2011

Visió general de la sala amb els ponents de la trobada L'Ens de Comunicació Associativa treballa en un nou projecte de comunicació que complementaria la informació que ofereixen actualment la web del propi Ens i els continguts informatius i d'opinió de la revista digital Tornaveu, que ja ha publicat el seu exemplar número vint-i-set.

El projecte es basa en una agenda de l'activitat cultural que canalitzarà la informació que generen les associacions integrades en les vint-i-dues federacions que formen l'Ens, algunes de les quals ja tenen les seves pròpies agendes. La interconnexió potenciaria el conjunt de l'activitat i el posaria més a l'abast del públic en general.

Després de plantejar el projecte, Antoni Carné, president de l'Ens, passà la paraula als responsables de l'empresa que ha dissenyat la web de la institució i a Amadeu Ribas, responsable de l'agenda a la junta directiva, produint-se un extens i interessant col·loqui a la recerca de facilitar la gestió d'una iniciativa que fou considerada positiva pel conjunt de participants.

Prèviament el president de la Fundació Candel, amfitriona de la trobada, agraïa la presència dels representants del teixit associatiu que tant contribuí a la divulgació de l'obra de l'escriptor Paco Candel.

Els ponents de la trobadaVisió de la sala amb els ponents de la trobada