Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciķ
Inici La Fundaciķ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

L'escultura de Ramon Cuello dedicada a Candel presideix la Fundaciķ
21/01/2011

L'escultura dedicada a Paco Candel realitzada per Ramon Cuello En ocasiķ del colˇloqui sobre el llibre "Histōria d'una parrōquia" es va procedir a descobrir l'escultura de Ramon Cuello que presidirā en endavant la sala d'actes de la Fundaciķ. El Patronat va voler que l'acte simbōlic fos a cārrec dels membres de la comissiķ que organitzā l'homenatge a Candel l'any 1992, quan s'instalˇlā la placa a la primera Biblioteca Candel, en el local on avui hi ha la Fundaciķ.

Així ho va fer constar el president de la Fundaciķ, Pere Baltā, en el parlament inicial, en presčncia de Salvador Garcia, Josep Vicenį, Julio Baņos i Josep Maria Espinās, que, juntament amb Antonio Reyes i Joan Carabias, constituīen la comissiķ ciutadana que organitzā l'homenatge.

L'escultura dedicada a Paco Candel realitzada per Ramon CuelloVista de la sala d’actesPere Baltā, president de la Fundaciķ Candel, amb els senyor Garcia, Vicenį, Baņos i Espinās, en el moment de descobrir la placa.

Fundaciķ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web