L'escultura de Ramon Cuello dedicada a Candel presideix la Fundació
21/01/2011

L'escultura dedicada a Paco Candel realitzada per Ramon Cuello En ocasió del col·loqui sobre el llibre "Història d'una parròquia" es va procedir a descobrir l'escultura de Ramon Cuello que presidirà en endavant la sala d'actes de la Fundació. El Patronat va voler que l'acte simbòlic fos a càrrec dels membres de la comissió que organitzà l'homenatge a Candel l'any 1992, quan s'instal·là la placa a la primera Biblioteca Candel, en el local on avui hi ha la Fundació.

Així ho va fer constar el president de la Fundació, Pere Baltà, en el parlament inicial, en presència de Salvador Garcia, Josep Vicenç, Julio Baños i Josep Maria Espinàs, que, juntament amb Antonio Reyes i Joan Carabias, constituïen la comissió ciutadana que organitzà l'homenatge.

L'escultura dedicada a Paco Candel realitzada per Ramon CuelloVista de la sala d’actesPere Baltà, president de la Fundació Candel, amb els senyor Garcia, Vicenç, Baños i Espinàs, en el moment de descobrir la placa.