La nadala 2010 de la Fundació Candel, anunci del 50 aniversari d'Els altres catalans
22/12/2010

Vinyeta de Pilarín Bayés per a l'auca de commemoració dels 50 anys d'Els altres catalans Com cada any, la Fundació Paco Candel ha editat una nadala recordant algun dels passatges de l'obra literària de Francesc Candel. Aquesta vegada s'ha recollit un paràgraf d'Els altres catalans sobre l'impacte que l'emigració a Catalunya produí en la família Candel. La il·lustració que l'acompanya és de Pilarín Bayés i es tracta de la primera vinyeta de l'auca que se li ha encarregat -sobre text de Joan Vilamala de La Paret de les Auques- en aproximar-se la commemoració del 50 aniversari de la publicació d'Els altres catalans, obra transcendent per haver aportat un missatge de convivència entre la comunitat tradicional de Catalunya i la dels nouvinguts, generalment assumit per la societat catalana.

Podeu descarregar-vos la nadala sencera.