La Fundació Lluís Carulla lliura els VII Premis Francesc Candel
03/11/2010

Oriol Amorós, Secretari per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya, i Montserrat Carulla, presidenta de la Fundació Lluís Carulla, amb els guardonats. L'acte va tenir lloc el dimecres 3 de novembre al Pati Llimona de Barcelona. Va estar presidit per Oriol Amorós, Secretari per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya, i Montserrat Carulla, presidenta de la Fundació Lluís Carulla.

Els guardonats d'aquest any són: "Viatge a Tatinutropo. Exposició itinerant sobre prejudicis i rumors" del Consell Comarcal del Vallès Occidental; "Ull, canvi i acció", de l'Institut La Garrotxa d'Olot; "Xarxa 9 Barris Acull" de 9 Barris Acull-La Prosperitat cultura en Acció 2 de Barcelona; Biblioteca Massagran de Salt; i el reportatge "Sota el vel", del programa Entre Línies de Televisió de Catalunya.

Els premis Francesc Candel són cinc guardons, dotats amb 3.000 euros cadascun, que compten amb el suport de la Secretaria per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya, destinats a reconèixer i difondre les bones pràctiques en l'àmbit de la integració dels ciutadans catalans d'origen immigrant.

Durant l'acte van intervenir Josep Gonzàlez-Agàpito, membre del jurat; Daniel de Torres, Comissionat d'Immigració i Diàleg Intercultural de l'Ajuntament de Barcelona; i Carles Duarte, director de la Fundació Lluís Carulla.