La Fundació Candel anuncia al President de la Generalitat la commemoració del 50 Aniversari de la publicació d’Els altres catalans
12/11/2010

El President de la Generalitat amb els representants de l'Ens de Comunicació Associativa. Dilluns dia 12 d'octubre, una delegació de l'Ens de Comunicació Associativa s'entrevistà amb el President José Montilla per tal de fer un repàs d'aquells aspectes més destacats relacionats amb l'associacionisme cultural. Entre d'altres temes es tractà la necessitat de generar una dinàmica de debat encaminada a desenvolupar amb més competència i autonomia el Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana convertint-lo en l'Institut Català de l'Associacionisme Cultural. També es tractà a bastament la problemàtica dels immobles gestionats per les entitats culturals i la seva relació amb el recent aprovat Pla d'Equipaments Culturals de Catalunya. La llarga entrevista -més d'una hora i mitjà- permeté aprofundir en aquests temes tot plantejant propostes de cara a la propera legislatura. La delegació de l'Ens estava formada per Antoni Carné (president), Pere-Joan Pujol (vicepresident), Josep Rafecas (tresorer), Amadeu Ribas (vocal), Joan-Ramon Gordo (coordinador) i Pere Baltà (assessor), que com a president de la Fundació Candel exposà al President de la Generalitat les tasques d'organització del 50è aniversari d'Els altres catalans, que es vol que coincideixi amb la celebració de l'Any Candel.

El President de la Generalitat amb els representants de l'Ens de Comunicació Associativa.El president de la Fundació Paco Candel, Pere Baltà, anuncia al President de la Generalitat, José Montilla, l’organització de la celebració del 50è aniversari d’Els altres catalans.