Recopilada la bibliografia completa de Paco Candel
31/07/2010

Portades de llibres de Paco Candel Paco Candel fou un escriptor prolífic que, a més, cultivà gèneres ben diversos: novel·la, relat, conte infantil, assaig, etc. Per tal que totes les persones interessades en la vida i l'obra de Candel puguin accedir-hi fàcilment, la Fundació Paco Candel ha recopilat en aquest mateix web tota la seva producció literària, que podeu consultar a la secció Bibliografia. Hi trobareu una breu fitxa tècnica de cada obra, juntament amb la imatge de la coberta i la transcripció del text de la contraportada. Estem treballant per enriquir encara més aquesta secció i, en la mesura del possible, facilitar l'accés a les obres íntegres. Us en mantindrem informats!