Bateig dels Jardins de Paco Candel al Prat de Llobregat
23/07/2010

El president de la Fundació Paco Candel, Pere Baltà, glossant la relació de Francesc Candel amb la ciutat del Prat. El passat 15 de maig es va fer el bateig dels jardins de Paco Candel, situats al barri de Sant Cosme d'El Prat de Llobregat. L'acte comptà amb la participació de Sergi Alegre, regidor coordinador del Pla d'actuació de Sant Cosme; Jordi Izquierdo, representant del Consell Veïnal del barri; Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel; i Lluís Tejedor, alcalde del municipi. L'esdeveniment va servir per recordar la figura de l'escriptor i la seva vinculació amb la ciutat. La Banda de Música del Prat, dirigida pel mestre Carles Jordà, fou l'encarregada d'amenitzar aquest acte.

El president de la Fundació Paco Candel, Pere Baltà, glossant la relació de Francesc Candel amb la ciutat del Prat.Actuació de la Banda de Música del Prat, dirigida pel mestre Jordà.