La Fundació Lluís Carulla convoca els VII Premis Francesc Candel
26/05/2010

Guardonats de l'edició 2009 Aquests premis estan destinats a reconèixer i difondre les bones pràctiques en l'àmbit de la integració dels ciutadans catalans d'origen immigrant. La dotació és de 5 premis de 3.000 euros per cada una de les bones pràctiques premiades.

El termini de presentació de propostes de l'edició del 2010 acaba el dia 21 de juliol de 2010. El veredicte del jurat es donarà a conèixer a mitjan octubre de 2010.

Els Premis Francesc Candel són convocats per la Fundació Lluís Carulla amb el suport de la Secretaria per a la Immigració del Departament d'Acció Social i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya.

En podeu trobar més informació al web de la Fundació Lluís Carulla.