Dinar literari a Begues en homenatge a Paco Candel
12/05/2010

Invitació El Celler d'en Sadurní de Begues organitza un acte d'homenatge a Paco Candel dins del cicle de dinars literaris dels Amics de les Lletres. Aquests àpats amb regust de literatura compten amb la col·laboració d'Ediciones Rondas i hi solen participar diversos poetes amb la lectura de la seva obra. Per a l'ocasió s'ha demanat la col·laboració de la Fundació Paco Candel.

El dinar es celebrarà el proper dissabte, dia 22 de maig. Els qui hi esteu interessats podeu adreçar-vos directament al restaurant El Celler d'en Sadurní (tels. 93 639 01 61 o 93 639 21 12) per fer les reserves corresponents. L'import del dinar és de 30 euros.