Presentació del llibre "Fabricar l'immigrant. Aprofitaments polítics de la immigració a Catalunya. 1977-2007"
14/04/2010

Portada del llibre Us convidem a l'acte de presentació del llibre "Fabricar l'immigrant. Aprofitaments polítics de la immigració a Catalunya. 1977-2007", que tindrà lloc el dimecres 14 d'abril a les 19 hores a la seu d'Òmnium Cultural (Diputació 276 pral., Barcelona).

Aquesta obra, que es pot considerar la culminació de l'ideari polític de l'entitat Altres Andalusos, ha estat coordinada per Miguel Fernández i escrita per Andreu Espasa, Alejandro García, Paulina Sastre i Xavier Zambrano. El pròleg és de Jordi Sánchez, director de la Fundació Jaume Bofill.

Intervindran a l'acte: Miguel Fernández i Eunice Romero, coordinadors, Lluís Cabrera, president d'Altres Andalusos i Muriel Casals, presidenta d'Òmnium Cultural.