El programa "Paco Candel a l'aula" arriba a Cervera
08/03/2010

La periodista i escriptora Patrícia Gabancho durant la conferčncia a l'IES Antoni Torroja El 9 de febrer es va realitzar a Cervera una conferčncia en el marc del programa "Paco Candel a l'aula. Diferents mirades migratňries i un sol fet" a cŕrrec de l'escriptora Laila Karrouch. Aquest cop la xerrada va estar dirigida a alumnes de l'IES La Segarra.

Abans, el dia 28 de gener, n'hi hagué una altra a cŕrrec de l'escriptora i periodista Patrícia Gabancho. Es celebrŕ a l'IES Antoni Torroja, adreçada a alumnes de 3r d'ESO i batxillerat, que van omplir la sala d'actes del centre.

Les conferčncies han estat valorades molt positivament tant per part dels professors com dels conferenciants, que han trobat l'experičncia molt enriquidora atesa la gran participació i preparació dels alumnes.