Presentació del llibre "La Roda 30 anys! Portar la cultura de la festa allà on la ciutat canvia el seu nom"
19/03/2010

Acte de presentació del llibre El dia 2 de març va tenir lloc a l'Ateneu Barcelonès la presentació del llibre "La Roda 30 anys! Portar la cultura de la festa allà on la ciutat canvia el seu nom", escrit amb motiu del trentè aniversari de la Fundació La Roda. L'acte va estar presidit per Ferran Mascarell, vicepresident primer de l'Ateneu Barcelonès, i va comptar amb la presència de Lluïsa Celades, directora de la Fundació La Roda, Rafael Hinojosa, patró de la Fundació Paco Candel, i Pere Baltà, autor de l'obra i president de la Fundació Paco Candel.

El llibre recull tres centenars de fotografies en color que reflecteixen la intensa feina desenvolupada als barris d'arreu de Catalunya, fent possible la integració dels nouvinguts d'una manera lúdica: portant la cultura de la festa allà on la ciutat canvia el seu nom. El text recull també la història de La Roda durant les tres dècades d'existència i testimonis de persones que hi han estat vinculades.

L'obra està dedicada a Paco Candel i Josep Maria Huertas Claveria, atès que tots dos van tenir una estreta relació amb La Roda.

Invitació