Presentació del llibre "No ho veig gaire clar" de Joan-Pere Viladecans
15/10/2018

Invitació de l'acte El proper dimarts 23 d'octubre a les 19h a la Nau Comanegra (Consell de Cent, 159, 08015 Barcelona) es presentarà el llibre "No ho veig gaire clar" de Joan-Pere Viladecans.

Hi participaran Màrius Carol (director de La Vanguardia), Sergio Vila-Sanjuán (redactor en cap del suplement Cultura/s), Magí Camps (filòleg i periodista), Joan Sala (director de Comanegra) i l'autor, el pintor Joan-Pere Viladecans.

El llibre és un recull d'articles publicats a La Vanguardia sobre els límits establerts entre la ciència, el pensament, l'art i la creació.