Passejada per La Marina d'en Candel
14/05/2018

Targeta de l'acte El dissabte, 19 de maig, a partir de les 11 del matí, Alfred Bosch, historiador i president del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona, farà una passejada per La Marina, tot rememorant els paisatges urbans i literaris que va descriure Paco Candel en algunes de les seves obres més reconegudes. L'acompanyarà Pere Baltà i altres membres de la fundació, com Julio Baños, estudiós de la realitat humana de l'antic Can Tunis, i Ferran Soriano, autor de la maqueta del monument als altres catalans.

La visita d'Alfred Bosch es fa en el marc de les gestions que està realitzant la fundació en pro del monument a l'obra més carismàtica de Candel i a la inclusió de l'escriptor en el nomenclàtor de la ciutat de Barcelona, qüestió en la que Bosch es manifestà molt interessat en la visita que li varen fer els directius de la fundació al seu despatx municipal.